spinningmarathon voor Alp d'HuZes

05-04-2014 09:27

Martine Kapaan gaat de Alp d'HuZes fietsen! Haar strijd tegen de kanker van haar man (die inmiddels overleden is) en haar verwerking. De aanloop naar dit evenement was al mooi. samen ideeen ontwikkelen, uitrollen en neerzetten. Alles met een strijdbare achtergrond. In de aanloop was ik al 'kanjers met lef' bandjes aan het verkopen. Iets wat bij sommige mensen al een warm en ontvankeleijk gevoel gaf.
De marathon was spannend. Ik voelde mij toch verantwoordelijk voor het geheel. Het moest een succes worden en een boost voor iedereen geven!

Het voorzitten deed ik met Rob Faas. Een mattie, die net als ik een passie heeft met fietsen en met mensen omgaan. In het verleden hadden Rob en ik al eens enkele spinningmarathonnen gedaan of samen les gegeven.... altijd een succes en een chemie. En verdomd, van af het moment dat we gingen zitten waren we weer een team! We konden het nog!

De meiden hadden druk gewerkt aan gekkosleutelhangers van strijkkralen. Een mooi kraampje met kanjers met lef bandjes en met heel veel plezier stonden ze te verkopen. Voor extra geld had Theo Knijnenberg helium ballonnen geregeld. voor elke balon werd er 5 euro extra afgerekend! Alle ballonnen gingen de lucht in. 

Naast een top middag, vol liefde, warmte, ondersteuning, aanmoediging en nog meer zat mijn magic moment aan het einde. Rob had de lead, hij draaide een nummer.... Langzaam viel er een kwartje, Isa zocht Nicole in de zaal op..... Goed gelovend in toeval fluisterde ik in Rob zijn oor dat dit Isa haar nummer was. Echt, zei hij cynisch......hahahaha Dat zijn momenten dan heb ik het niet meer. Dan komen de emotisch naar boven. Een pracht moment... een goud moment!!!! Een moment wat van een mooi evenement een TOP evenement maakt. Niet iedereen ziet dat, niet iedereen heeft dat bewust door maar iedereen voelt dat! Bedankt Rob!