schoon

03-04-2014 09:10

Vorige week kreeg Isa haar laatste beenmergpunctie. Haar laatste al???? Ongelovelijk. Hier zou weer gekeken worden of haar hersenvocht en beenmerg schoon waren van Leukemie! Tuurlijk waren in de laatste te tekeken ook al zeer gunstig. Dus er was geen moment van twijfel dat ook deze keer het nieuws positief zou zijn.... Echter door omstanders werd het nieuws een stuk meer beladen. En tijdens het werk hield ik voor het eerst mijn telefoon goed in de gaten.

Het was tijdens de intervisie waar ik zelfs een casus inbracht: Een zeer actieve rol: Mijn telefoon ging, bleek dat ik al 2 x gebeld was...... Nicole!!!! SCHOON!!!!

ISA IS SCHOON!!!!! Een stortvloed van emotisch overviel me. Het deed me veel meer dan ik dacht, ik was duidelijk veel meer gespannen dan ik aanvankeleijk had verwacht. Wat een nieuws! Isa is Schoon.

Voor de behandeling betekend dit dat we gewoon doorgaan. Doorgaan waar we mee bezig waren. Elke verstopte leukemiecel vernietigen! dus nog ruim 10 maanden dagelijkse chemo, wekelijkse ziekenhuisbezoeken, verschillende lumbaal puntisch en om de 3 weken een afschuwelijke combinatie aan chemo's (dexa met vincristiene)...... maar Isa is Schoon!