Make a wish

19-02-2014 09:37

naast hele vervellende momenten zijn er ook hele mooie momenten. Afgelopen woesdag was zo'n dag. Als smoes moesten de kinderen vroeg opstaan omdat ik moest werken en Nicole had een afspraak met een vriendin dus moesten de kids naar oma Greetje! In werkelijkheid zou Make a wish ons op komen halen om een dagje eropuit te trekken. Eerder in het ziekteproces hadden ze, door aanmelding van Puck, al een bezoek bij ons thuis gebracht om de wens van Isa uit te vragen. Dit werd zwemmen met haaien... maar zien wat daarvan terecht zou komen....

Een fantastisch gezicht van Isa toen bleek dat we niet naar oma zouden gaan maar dat er 2 dames voor de deur stonden om ons op te halen.... Op te halen met een Limosine. Een grote roze limo reed voor. Fantastisch.

Binnen in de auto was het helemaal versiert. slingers, ballonnen, kinderchampagne, water, frisdrank, cadeautjes, snoep.... een groot feest! En daar gingen we....op weg naar..... weet ik veel. De film 'shark tale' speelde in de limo. We reden richting Rotterdam.... zou het Blijdorp zijn???? maar dat was geen 1,5 uur rijden..... We reden richting...hoek van holland????? Wetend dat je via die kant ook nog naar het zuiden kan..... Antwerpen????.....Zeeland????

Het werd Neeltje Jans bij de Delta werken.... en wat kan je daar doen! Zwemmen met haaien!

We werden fantastisch onthaald. Alsof we bekendheden waren. Kregen een leuke rondleiding in het viscentrum in aanloop naar de grotere haaien. De spanning nam toe. Isa en ik konden ons omkleden en ons in wetshuits hijzen. Maar waar was mijn zwembroek voor onder het pak???? Ik zag wel een badpak liggen. Had Nicole haar badpak aangezien voor mijn zwembroek... of wilde ze leiver stiekem zelf ;-)  Ik heb mij dus gehezen in haar badpak en zo zijn we naar het grote water gegaan. Een temperatuur van 16 graden.... Er werd nog het een en ander vertelt en Isa en ik doken het water in. Fantastisch! Isa ging de haaien voeren en ik maakte foto's..... Heel gaaf om die beesten zo dichtbij je te zien. Een ging zelfs met zijn neus in de kooi! Zo vet!!!! De gewichten die wij omkregen om ons onder water te houden waren voor Isa te zwaar om uit het water te komen. Eerst moesten de gewichten af voordat zij de trap uit het water kon betreden.

Na dit avontuur kregen we een zalige lunch. Isa kreeg erg last van haar benen en fluisterde naar mij of ze een rolstoel mocht.... In een split second werd deze voor Isa geregeld! Om vervolgens naar de zeeleeuwen te gaan. Hier kregen we een priveshow. Leuke kunstjes en een hele dikke zoen van snorremans! Het was genieten! De dames en Jos de chauffeur wisten ons een heel speciaal gevoel te geven! Een gevoel dat ik mij bijna bezwaard zou gaan voelen.... Laat ik maar gewoon genieten en het op mij af laten komen.

Na een zeer geslaagde dag gingen we weer opweg naar Leiden.... En hier al aangekomen reden we vlak voor onze straat een andere kant op.... Waar gingen we nu weer heen??? Vlak voor een bloemen winkel stopte de limo.... Isa mocht bloemenmeisje spelen. Samen met haar zussen hebben ze een pracht bloemenstukje gemaak. En tot Isa haar verbazing kwam Mok in ene binnen zetten. Mok wilde een bosje bloemen en samen met winkeljufvrouw Isa heeft ze deze samengesteld..... Kwam er in ene een echte klant binnen!!! Isa mocht deze vrouw ook helpen. Daarna bleek er via internet ook nog een bestelling binnen gekomen te zijn. Een vrouw wilde tulpen (welke kleur maakte niet uit) geserveert in een beer. En deze zou door de courier weggebracht worden. Een fantastische beleving.

Het feest hield nog niet op! In de limo reden we de stad in. Achter het gemeentehuis stopte de limo en mochten we uitstappen.... In CityHal stond het diner op ons te wachten!Heerlijk italiaans eten! En tot onze verrassing werd daar in ene de bestelling uit de bloemenwinkel gebracht. hahahahaha!!! Nog een paar kleine cadeautjes en de dag zat erop. Zo fnatastisch! Zo Gaaf, Zo speciaal! Dank Make a Wish!